sobota, 20 kwietnia 2013

Moda na wiosnę

Cześć Kochani! Wiosna zagościła u nas na dobre. Ostatnio było nawet za ciepło, dlatego ciągle przynosiłam do szkoły moje ulubione okulary. :) W tym sezonie do trendów kolorystycznych należą głównie: mięta, biel, soczysta pomarańcza, mocna cytryna, barokowe wzory oraz czarno-białe pasy.

Paski:
źródło: www.ioffer.com

Barokowe wzory:
Cytryna:
źródło: google.pl 
Pomarańcza:
źródło: google.pl 
źródło: google.pl 
Biel:
źródło: google.pl 
źródło: google.pl 
Mięta:
żródło: tumblr.com
żródło: tumblr.com

Według mnie są to bardzo ciekawe kolory i bardzo pasują do wiosny! Napiszcie jaki trend podoba się wam najbardziej. ;)

Do następnego razu ;*
~Aria

58 komentarzy:

  1. Bardzo fajne stylizacje wkleiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie u wielu osób widziałam te spodnie w paski :)
    Pozdrawiam, Optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny mix trendów;)
    pozdrawiam P:)

    OdpowiedzUsuń
  4. legginsy w paski są wszędzie! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi bardzo podobają się miętowe rzeczy :33

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  7. Inspirację piekne ♥
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie inspiracje:)
    zapraszam w wolnej chwili ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Super!:)

    Zapraszam do mnie na konkurs!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. paski uwielbiam :)

    obserwuje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. cytrynka i biel to zdecydowanie moi faworyci tej wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Biel, żółć i mięta cieszą mnie najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne te cytrynowe szpilki. Fajne Stylizacje wybrałaś. : )
    Pozdrawiam:
    http://passifl0re.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. love the striped pants:) I'm following you via google circles(petra lorietta), hope you follow me back ;) kisses,

    www.lorietta.cz

    OdpowiedzUsuń
  15. I love it my dear!!!
    www.borsadimarypoppins.com

    OdpowiedzUsuń
  16. legginsy w paski są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ale śliczności!!! z przyjemnością obserwuje
    pozdrawiam:* OLA

    OdpowiedzUsuń
  18. I am loving all the spring styles.. So sad that spring is quite far away for us here as we are going into winter now!!

    www.jeanandjade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Biel i paski to moje numery 1 ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. To będzie całkiem całkiem ... :) śliczne ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. lovint that striped pants :) they look great

    http://chicchoolee.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  22. mialam wlasnie legginsy w paski ostatnio na sobie i powiem Ci , ze wcale sie w nich nie czuje

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnie jest po prostu g.e.n.i.a.l.n.e <33

    http://bithappy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. you're amazing

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaobserwowałam ! Jeśli masz ochotę to byłoby miło gdybyś się zrewanżowała :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. No to zapowiada się ciekawie na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. paski, paski ;)
    moj ulubiony trend ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. fajne rzeczy :) ja aktualnie poluje na te leginsy w paski hehe

    OdpowiedzUsuń
  29. Inspirujący post! Uwielbiam mięte i biel :)

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam spodnie w paski!!! :) ZAPRASZAM! Trochę męskiej mody :) http://hausoferick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo przydatny post! :)
    uwielbiam miętę, kocham paski! :))) i biel też mnie zachwyciła :)

    obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Podobają mi się modowe hity tego sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. super:) mnie również, ale pasiaków mam już troszczę dość, pewnie przez pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ostatnie sandałki - piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi najbardziej podoba się trend na miętowy kolor oraz te spodnie w paski <3

    photoee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Super zdjęcia, bardzo mi się podobają,tak jak cały twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Szaleje za tym. :) To jest piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. piekne te spodenki z podwyższonym stanem - ja kocham ten bialy trend <3

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo fajne zestawienie trendów ! :)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajne inspiracje :)

    Masz ochotę na wzajemną obserwację? :)
    Jeśli tak to zapraszam do siebie,
    Renews xxx

    OdpowiedzUsuń
  42. Barokowe wzory mnie bardzo zainteresowały, eh, przez Ciebie będę ich teraz szukać w każdym sklepie! :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Super inspiracje :) ja chce mieć w szafie białe spodnie :)
    Obserwuje i zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy :*
Na pewno odwiedzimy Twojego bloga :)