piątek, 2 sierpnia 2013

Holiday in Kraków :)

Witajcie! Niestety jestem już w domu, wyjazd szybko się skończył. Na pewno jeszcze kiedyś tam pojadę, bo uwielbiam Kraków!
Pierwszego dnia nie robiłam nic oprócz oglądania telewizji z małymi kuzynkami i spaniem. :D W sobotę odwiedziłam galerię krakowską i kilka fajnych butików w Wieliczce. Tak na prawdę w galerii nie było nic ciekawego, więcej rzeczy kupiłam właśnie w tych butikach, które bardzo wam polecam! W niedzielę poszliśmy na rynek i zwiedziliśmy muzeum pod Sukiennicami. Moja mała kuzynka z ciekawością oglądała eksponaty, najbardziej spodobały jej się czaszki ^^ i biżuteria noszona przez kobiety w średniowieczu. W poniedziałek wracałam już do domu i udało mi się kupić sandałki w okazyjnej cenie!

To kocur mojego dziadka, którym musiała zająć się moja rodzinka, która została w domu :)
 Kościół Mariacki i jaskółki :)
 Maja z kotką Venus
 Frappuccino :) przepyszne
W najbliższym czasie chciałabym dodać więcej zdjęć z Krakowa i zrobić stylizację. :D

Mam nadzieję, że wam się spodoba!

Pozdrawiam!
~Aria

5 komentarzy:

  1. Kocham Kraków! =)

    OdpowiedzUsuń
  2. w Krakowie byłam tylko raz, ale bardzo pozytywne wrażenie zrobiło na mnie to miasto ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczny kot
    super blog
    obserwujemy? daj znac u mnie
    http://smile-mapys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham Kraków i Zakopane:) z chęcią bym tam pojechała, bo nie byłam wiele lat :)

    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy :*
Na pewno odwiedzimy Twojego bloga :)