piątek, 10 stycznia 2014

Kartka świąteczna

Cześć kochani!
Trochę po czasie, ale chciałabym przedstawić Wam jedną z kartek świątecznych. Wysłałam ją do bardzo bliskich mi osób. Było troszkę zamieszania, ponieważ przesyłka dłuuugo nie dochodziła. Bałam się, że zaginęła, jednak w późniejszym czasie wywołała wielki uśmiech na twarzy odbiorców. Bardzo się z tego cieszę :) A oto i ona:





 mała część kartki w środku :)

Bardzo spodobały mi się prace w stylu scrapbookingu. Kartka na pewno nie jest idealna, ponieważ dopiero się uczę. Mimo wszystko, przedmioty robione własnoręcznie sprawiają największą radość.
Co o tym myślicie? :)


Trzymajcie się! :*
~Rosa

7 komentarzy:

  1. oj tak,nasza Polska poczta nieco wolno funkcjonuje,ale taka kartka zawsze poprawia nastrój! :) i masz rację,własnoręczne prezenty/ozdoby/rzeczy są o wiele lepsze niż te całkowicie "kupne" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki. Ja sama tez lubie robic kartki. Zawsze jest większe szczescie z wlasnorecznej pracy. Tez sie cieszy, kiedy cos do mnie przychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. karteczka cudowna:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/lovely-skirt.html

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna jest ta kartka :)

    zapraszam www.ibelieveicanfly-ewa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest ;3

    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna. Też planuję zacząć robić takie kartki w przyszłości... :)
    Pozdrawiam,
    Sol

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy :*
Na pewno odwiedzimy Twojego bloga :)