poniedziałek, 17 czerwca 2013

Upalny dzień

Cześć kochani!
W końcu czuję lato i wakacje. Jest po prostu upalnie ;) Razem z Arią wybrałyśmy się dzisiaj na małe zakupy, jednak pech chciał, żebyśmy wróciły z pustymi torbami :(. Byłyśmy również w sh, ale też nic nie znalazłyśmy. Mimo wszystko upolowałam kilka T-shirt-ów w house i na pewno się po nie wrócę :)
Dzień spędziłyśmy bardzo fajnie, jedząc lody i spacerując po rynku :)

A jak u Was upalne dni? :)

Z racji tego, iż w czwartek wyruszamy na wycieczkę do mojego ukochanego Zakopanego, może się zdarzyć, że post będzie dopiero w sobotę :) Na pewno zasypiemy Was mnóstwem zdjęć ;)
Trzymajcie się ciepło :*

~Rosa


Przypadkowe zdjęcie maleństwa mojej sąsiadki. Uwielbiam to zdjęcie ♥

18 komentarzy:

  1. Odliczanie do aakacji <3 Piękny kociak!
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie, co powiesz na wzajemną obserwację?
    http://ourloveourpassion.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. A my bardzo dziękujemy za odwiedziny u nas i pozdrawiamy! :)
    Wasz blog dodajemy do naszych linków i postaramy się czasem odwiedzać.
    Monika i Rafał
    PS. Kotek przeuroczy!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale słodziaszek!!!! super
    pozdrawiam♥ OLA

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piękny kociaczek! miłej wycieczki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki kociak ; )
    Czekam na te zdjęcia ; p

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki kotek :D
    A u mnie nawet dobrze ^^ już czuje się wakacje
    uczepionamarzen.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny masz nagłówek i śliczny kotek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj tak upał upał ;)Ale lepsze to niż śneig ;)
    Ojejku słodziutki koteczek <33
    kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kociaczek. :)
    no gorąco, ale ja uwilebiam taką pogodę. mam nadzieję, że tak już zostanie przez całe wakacje! :)
    http://photobooklovelife.blogspot.com/ obserwuję. x

    OdpowiedzUsuń
  10. piekny kotek ! nie lubie goraca, meczy mnie to:C

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny kotek! ja staram się korzystać z tego słońca, choć cały dzień nie wytrzymam bez wiatraka ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznyy <3 Też mam małe kotki :)

    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie upalne dni już się skończyły :c Kicia cudowna ♥ Wpadnij do nas :**

    OdpowiedzUsuń
  14. jaaki słodki :)
    OBSERWUJE I LICZĘ NA REWANŻ :) http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy :*
Na pewno odwiedzimy Twojego bloga :)