sobota, 22 czerwca 2013

Zakopane 2013

Konichiwa!
Wczoraj ja i Rosa wróciłyśmy z dwudniowej wycieczki do Zakopanego. 5 godzin jazdy, ale było... Cudownie! Najchętniej zostałybyśmy tam. :( Niestety.. Trzeba było wracać.
Kupiłam duuużo pocztówek, oscypki oraz drogie picie ze stacji benzynowej. ^^ Pierwszego dnia nasza grupa miała jednak pecha - nie udało nam się pojechać kolejką na Kasprowy Wierch z powodu remontu o, którym oczywiście nikt nie wiedział, a później złapał nas deszcz. Mimo wszystko było świetnie i bardzo chętnie byśmy tam wróciły. :)


 Pokochałam tego konika. *_*


Pozdrawiam.
~Aria

5 komentarzy:

  1. gratuuluej udanej wycieczki ;)
    Ja nie lubię oscypków ;p
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłam w Krakowie, Zakopanym i Oświęcimiu. Było bardzo fajnie, na trzy dni. Zakopane jest przepiękne. Niestety też nie jechaliśmy kolejką. Ja mieszkam koło Wrocławia i jechaliśmy szybciej. Zapraszam do mnie... Obserwujesz...

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja miejscowość ;) Świetne zdjęcia! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh the nature is so relaxing and you had such a nice weather! :)

    www.lorietta.cz

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja za 3 dni jadę do Zakopca na tydzień :)
    Pozdrawiam pinkpinksweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy :*
Na pewno odwiedzimy Twojego bloga :)