piątek, 14 czerwca 2013

Zdjęciowe szaleństwo

Ohayo! ~
Dzisiaj post dość nietypowy, poświęcony głównie zdjęciom. Różnym, tym ładnym i tym brzydszym, tym ciekawym i tym mniej... Kupiłam ostatnio aparat i po prostu musiałam go wypróbować. :) Zapraszam do oglądania :
 modelka - Dora, mój pies rasy bokser
 ciasto z truskawkami i bitą śmietaną
 kaktus (może nie pisałam, ale jestem wielką fanką kaktusów :3)
 zbliżenie na klasztor
 dmuchawiec (udało nam się znaleźć ostatnio w tym sezonie :D)
na szczęście ^^
Dostałam niedawno ze sklepu "Love me green" próbki kremików. :)

To tyle . 
Pozdrawiam
~Aria


15 komentarzy:

  1. Śliczne zdjecia ;)
    MAsz/macie :D cudowny naglowek? Same robilyscie?? rysowalyscie? xd

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D
      Tak, jest rysowany, a później przerabiany w ps.

      Usuń
  2. ładne te zdjęcia :)

    dziewczyny-jak-maliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo łądny i orginalny nagłówek !

    Piękne to ciaaasto <3
    mniaami ;p

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cute pictures!:) love the design of your blog!♥

    www.lorietta.cz

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia. Jaki aparat teraz masz ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, bardzo fajne zdj, ja tez ostatnio kupiłam nikona. Ja znalazłam aż 7 koniczyn.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na widok ciasta aż mi ślina poleciała!:)
    Śliczne zdjęcia:)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne to zdjęcie z kaktusem, wygląda jak jakiś potwór czy smok ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciastko ;3 Cudownie wyglądaa .

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy :*
Na pewno odwiedzimy Twojego bloga :)